Politicky nekorektne o téme IQ. 5. časť: Ako globalisti úmyselne znižujú inteligenciu svetovej populácie

V tejto časti nadviažem na základné informácie z prvej časti a rozviniem ich špecifickým spôsobom.

Vieme, že svetové globalistické elity si uzurpovali moc nad svetom a radi by si ju navždy ponechali. Znepokojuje ich však myšlienka, že by sa svetová populácia mohla jedného dňa vzbúriť a o túto vládu ich pripraviť. Špeciálnu hrozbu pre nich predstavujú inteligentné a vzdorovité európske národy, s inteligenciou IQ 100 a vysokým počtom silne nadpriemerne inteligentných ľudí.

Preto globalisti investovali mnoho financií do neverejných výskumov a vynašli množstvo rôznych stratégií, akými umelo znížiť inteligenciu svetovej populácie.

Na úvod pripomenutie. Praktická inteligencia človeka sa skladá približne z 50% z genetickej vrodenej inteligencie a z 50% získanej inteligencie, hlavne pomocou vzdelania. Aby bolo možné čo najviac oslabiť inteligenciu populácie, potrebujú sa globalisti zamerať na všetky stránky témy.

.

1. Znižovanie vrodenej inteligencie detí ešte pred narodením.

Inteligencia človeka je síce zakódovaná v génoch, ale počas tehotenstva sa môže vyskytnúť množstvo vplyvov, ktoré túto inteligenciu negatívne ovplyvnia. Napríklad:

a) pitie alkoholu a fajčenie počas tehotenstva spôsobuje narodenie dieťaťa s výrazne nižším IQ, než by malo na základe svojej genetickej výbavy.

b) bolo preukázané, že nedostatok vitamínu D3 (slnečný vitamín vznikajúci v pokožke počas letných dní) sa prejaví mierne nižším IQ dieťaťa. Vitamín D3 sa totiž okrem riadenia stavby kostí a riadenia imunity podieľa aj pri výstavbe a činnosti nerovových buniek.

c) rôzne ťažké kovy vážne poškodzujú inteligenciu dieťaťa: ortuť, hliník, taktiež niektoré lieky. Tieto faktory sú natoľko známe, že sa dáva dostatočný pozor, aby im tehotné ženy neboli vystavené. Napriek tomu napríklad v USA v poslednej dobe začali presadzovať očkovanie tehotných žien vakcínami proti chrípke, pričom tieto vakcíny v sebe obsahujú vysoko nadlimitné dávky hliníka.

.

2. Znižovanie vrodenej inteligencie detí krátko po narodení

V stratégiach poškodzovania inteligencie detí sa pokračuje aj po ich narodení. Prvé dva roky života dieťaťa prebieha intenzívne formovanie jeho mozgu a práve tieto dva roky sú najdôležitejšie pre jeho budúcu inteligenciu.

Najbrutálnejšou stratégiou je masívne očkovanie detí v prvých mesiacoch života. Vakcíny obsahujú obrovské množstvo neurotoxických látok, ktoré by v tele detí nemali čo hľadať:
– hliník ako hlavná nosná látka antigénov
– ortuť ako súčasť konzervantov vo vakcíne
– formaldehyd
– glutamát sodný
– rôzne iné emulgátory, ktoré bránia, aby sa vakcína lepila na steny skúmavky, resp. ju chránia proti zamrznutiu.

Všetky tieto látky v nejakej podobe spôsobujú zápalové procesy v mozgu. Pre práve sa vyvíjajúce mozgové neuróny detí je takáto zápalová situácia zničujúca a mnohé nervové bunky sa vyvinú poškodené, resp. predčasne uhynú. Taktiež antigény vo vakcínach v tele vyvolávajú imunitný stres a zápalovú reakciu v celom organizme. Pokiaľ by sa jednalo o jednorazovú vakcínu, tak sa po niekoľkých mesiacoch s ňou telo vysporiada a potom by mozog pokračoval vo svojom prirodzenom vývine. Malé deti však dostávajú vakcíny každých pár mesiacov, niekedy dokonca niekoľko vakcín súčasne, takže v prvých rokoch života nemá mozog dieťaťa potrebný kľud na svoj prirodzený vývoj a škody sa stávajú trvalé a nezvratné. V extrémnych prípadoch sa u detí vyvinie autizmus alebo iná porucha psychiky (napríklad hyperaktivita a nesústredenosť), ktoré dané dieťa trvalo vyradia z náročnejšieho spoločenského uplatnenia. Viac o rizikách očkovania tu: http://www.hlavnespravy.sk/cesky-ustavny-sud-rozhodol-ze-je-mozne-odmietnut-ockovanie-dietata-kvoli-slobode-svedomia/734792#comment-2472316619

Medzi ďalšie obľúbené stratégie poškodzovania inteligencie detí patria neurotoxické látky dávané do detských potravín:

glutamát sodný (tzv. zvýrazňovač chuti, E621) v údeninách. Je neurotoxický, spôsobuje tzv. excitoxicitu nervových buniek, čo je stav, kedy sú bunky vplyvom glutamátu nabudené k vysokej aktivite, v dôsledku ktorej následne odumrú. Niektorí ľudia reagujú na prítomnosť glutamátu v jedle v podobe bolenia hlavy, mnohí ľudia však jeho priamy prejav vôbec nepostrehnú.

diétne sladidlá nápojov: aspartám, sacharin, cyklamát sodný. Všetky tieto tri sladidlá sú extrémne neurotoxické a človeku zostáva rozum stáť nad tým, že je dodnes povolené ich používanie v nápojoch. Špeciálne okolo aspartámu existuje množstvo kontroverzií, keďže bol pôvodne vyvíjaný ako bojová chemická látka. Cyklamát sodný je v niektorých krajinách sveta priamo zakázaný, u nás sa bežne nachádza v diétnych Coca Colách.

syntetické farbivá v cukríkoch: namiesto prírodných farbív z extraktov z ovocia, sú detské sladkosti podľa všetkého úmyselne prifarbované tými najnebezpečnejšími umelými farbivami. Či už sa jedná o sýtu žltú, červenú, modrú alebo oranžovú farbu, väčšina týchto farieb má bezpečnejší ekvivalent, ktorý sa však z nejakého podivného dôvodu prestal používať. Dôsledkami môže byť rozvoj hyperaktívnej poruchy u detí.

nadmerná konzumácia cukru. Samotný cukor je pre organizmus potrebný, ale iba v primeranom množstve. Pokiaľ sa konzumuje v nadmerných množstvách, môže spôsobiť premnoženie škodlivých baktérií, hlave kvasiniek Candida albicans (prejavuje sa typicky bielym povlakom na jazyku). Candida produkuje ako odpadové produkty rôzne neurotoxíny, ktoré poškodzujú mozog rovnakým metabolickým procesom ako pitie alkoholu.

fluór v pitnej vode (USA, Austrália) a v zubných pastách. Fluór je silne neurotoxická látka, v minulosti klasifikovaná ako chemická zbraň a používaná okrem iného ako jed na krysy.

Niektoré zdroje udávajú, že podvýživa v tehotenstve a v detstve má negatívny vplyv na formovanie mozgu a môže znížiť výslednú inteligenciu človeka až o 6 bodov.

.

3. Znižovanie inteligencie dospievajúcich a dospelých

Používajú sa všetky vyššie vymenované chemické látky a pridávajú sa ďalšie, určené špeciálne pre “dospelých”:

alkohol. Metabolické medziprodukty alkoholu produkujú silne neurotoxický acetaldehyd, ktorý je okrem iného zodpovedný za známe stavy “opice” po pití nadmerného množstva alkoholu. Isté malé množstvo alkoholu je organizmus schopný odbúrať bez väčších škôd, nadmerné dávky však z dlhodobého hľadiska vedú k odumieraniu mozgových buniek a dramatickému poklesu inteligencie, aké býva známe u chronických alkoholikov.

drogy a fetovanie. Typickým príkladom je fetovanie toluénu, ktorý doslova rozleptáva mozog. Inteligencia Rómov, ktorá je už sama o sebe nízka z geneticky podmienených príčin, je pri u nich obľúbenom fetovaní toluénu ešte ďalej dramaticky redukovaná.

marihuana. Médiami veľmi ospevovaná a propagovaná ako rekreačná droga s minimom vedľajších účinkov. Média sú v tomto smere veľmi rafinované – hoci je marihuana oficiálne zakázaná, podprahové “varovania” vo filmoch a novinových článkoch mládež silne lákajú, aby si ju vyskúšali. Výskumy ukázali, že marihuana spôsobuje trvalý pokles IQ o 8 bodov (zdroj tu http://technet.idnes.cz/marihuana-v-mladi-snizuje-inteligenci-dxi-/veda.aspx?c=A120828_173134_veda_pka ) a tiež zvyšuje riziko najrôznejších duševných chorôb: depresie, schizofrénia, epilepsia (zdroj tu: http://beo.sk/zdravie/205-britski-vedci-dokazali-ze-marihuana-vyrazne-zvysuje-riziko-psychickych-poruch a tu: http://soullen.blog.cz/1003/marihuana-a-psychicke-problemy )

– je zaujímavé, že nikotín z cigariet poškodzuje inteligenciu detí počas tehotenstva, ale v dospelosti fajčenie na IQ nejak zásadne nevplýva.

.

4. Degradácia vzdelávacieho procesu

Keďže získaná inteligencia formou výuky v škole predstavuje až 50% z celkovej praktickej inteligencie dospelého človeka, elity venujú veľkú pozornosť tomu, aby rozvrátili školstvo a vzdelávací systém. K tomu používajú množstvo rozmanitých stratégií:

– umelé stláčanie platov v školstve až na dno, aby kvalitní učitelia obor opustili a na ich miesto najstúpili tí najmenej schopní. Už v minulosti sa hovorilo: Kto vie, ten robí, kto nevie, ten učí. S tým súvisí aj mediálna a spoločenská dehonestácia obrazu učiteľa tak, aby bolo toto povolanie čo najmenej atraktívne.

– vyraďovanie dôležitých informácií z učebníc. Najlepší spôsob, ako predísť vzbure verejnosti je nepripustiť k nim žiadne dôležité informácie o fungovaní sveta. Preto sa z učebníc vyraďujú rôzne nepohodlné témy: vynechávajú sa niektoré udalosti z dejepisu, na hodinách ekonomiky sa mlčí o skutočnom fungovaní bánk a inflácii, atď.

– preťažovanie žiakov bezcennými alebo zastaralými informáciami. Aby neboli učebnice prázdne, doplnia sa hromadou memorovania zbytočností, aby tak vyčerpali vôľu a záujem žiakov po informáciach. Väčšina detí v školách po pár rokoch otupie a celé školstvo do konca života nenávidia.

– zavádzanie propagandy do školskej výuky, hlavne v podobe rôznych “výchovných” predmetov: povinná sexuálna výchova, povinné návštevy mešity v Nemecku, vzdelávanie o multikultúrnej tolerancii, až po rôzne podprahovo podsúvané automatické nespochybniteľné pravdy: dobrotivé americké impérium, nespochybniteľnoť zastupiteľskej demokracie, nespochybniteľnosť role peňazí v spoločnosti atď.

– najnovším výmyslom sú nápady povinnej “inklúzie” problémových a mentálne zaostalých žiakov zo špeciálnych skôl do štandardných škôl medzi normálne deti. V praxi potom jedno zaostalé dieťa zabrzdí výuku v celej triede, pretože učiteľka sa bude musieť venovať primárne iba jemu. Nehovoriac o problémoch so správaním a násilím zo strany takto “znevýhodnených” žiakov voči bežným žiakom. Výuka bude rozvrátená, multikultúrni aktivisti budú jasať nadšením nad rovnosťou príležitostí a globalisti sa budú tešiť zo zničenia školstva. V USA sa takto pred dvomi desaťročiami zaviedla prax povinného zmiešavania bielych a čiernych tried. Výsledkom bolo, že kto si to môže dovoliť, uteká na drahé platené súkromné školy a štátne školy sa staly symbolom strachu, nekvality a chaosu.

– keďže spolu s degradáciou verejného školstva naberá na popularite domáce vzdelávanie detí, ktoré z pohľadu elít predstavuje nežiadúci únik pred systémom, rozbiehajú sa snahy o úplné zakázanie domáceho vzdelávania.

.

5. Manipulácia a ohlupovanie dospelých pomocou médií a iných technológií:

Svetové globalistické elity vďaka svojim financiám nahromadili za posledné desaťročia obrovské množstvo špičkového psychologického výskumu ľudskej povahy, pričom tieto informácie nie sú bežnej verejnosti dostupné. Globalisti vďaka nim presne vedia, ako manipulovať s davmi tak, aby ľudia skákali, ako oni potrebujú, zatiaľ čo ľudia vôbec netušia, ako to funguje.

Dám sem zopár príkladov, čo sa mi podarilo vypozorovať:

– preťaženie ľudí prácou. Toto je základný bod. Ľudia dennodenne otročiaci v zamestnaní, od rána do večera, nemajú po práci silu a vôľu venovať sa témam politiky. Práve preto globalisti potrebujú, aby ľudia trávili v práci minimálne 40 hodín týždenne a za žiadnych okolností túto dobu neskrátia.

– preťaženie ľudí bezcennými správami. V USA je to označované ako “minútové správy”, kedy sú ľudia zahltení balastom hromady mikrospráv vytrhnutých z kontextu. Havária na diaľnici, požiarnici zachránili mačiatko, v zoo sa narodila gorila, žiarlivý manžel zastrelil manželku…

– preťaženie ľudí negatívnymi správami.

– preťaženie ľudí bulvárnymi správami.

– preťaženie ľudí záplavov správ vo facebooku.

– odpútavanie pozornosti ľudí na zástupné témy, aby si tam vybili svoj hnev. Do tejto skupiny patria napr. LGBT témy a imigranti. Občania ich mylne považujú za hlavnú príčinu problémov a smerujú svoj hnev proti nim, namiesto proti skutočným centrám svetovej moci.

– vymývanie mozgu pomocou propagandy v spravodajstve: “rusko je zlé”, “putin je démon”, “amerika je najlepšia”, “imigrantom treba pomáhať”. Časť populácie tieto informácie po nejakej dojme prijme do podvedomia aj proti svojej vôli. Ako povedal Goebbels: “Tisíckrát opakovaná lož sa stáva pravdou”.

– indoktrinácia detí v školstve: “zastupiteľská demokracia je jediná spravodlivá forma vlády”, “amerika je najlepšia”, “rasizmus je fuj”, “kto kritizuje vládu je fašista”, “banky sú potrebné pre fungovanie ekonomiky”…

– teoreticky by sa sem dala zaradiť aj kontroverzná téma látok z chemtrails: Hliník poškodzuje mozog, spôsobuje stavy nesústredenosti, depresie, bolesti hlavy, výpadky krátkodobej pamäte a ľahostajnosť. Bárium vplýva na činnosť svalov a spôsobuje pocity únavy. V niektorých prípadoch sa v súvislosti s chemtrails spomína lítium (regulátor nálady) a špecializované psychotropné látky na bázi LSD.

– negatívne na ľudskú vôľu vplývajú aj pulzujúce elektromagnetické polia (vysielače), či už sa jedná o smartfóny, domáce wifi routery, antény mobilných operátorov až po kontroverzné gigantické vysielače kategórie HAARP.

.

6. Multikultúrne kríženie

Za zmienku stojí ešte táto Kallergiho stratégia. Ako už bolo mnohokrát citované, cieľom je dosiahnuť miešanie bielych európanov s menej inteligentnou hnedou rasou, aby z toho vzišla “svetlohnedá rasa s IQ 90, ľudia dosť inteligentní na to, aby mohli pracovať, ale príliš hlúpi, aby chápali súvislosti“, ako povedal Kallergi.

.

Všetky súvisiace časti seriálu: https://diskuter.wordpress.com/category/politicky-nekorektne-o-teme-iq/

 

 

Advertisements
This entry was posted in Politicky nekorektne o téme IQ. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s