Mokrá maska: užitočné dočasné riešenie proti chemtrails

Toto je podkapitola k článku https://diskuter.wordpress.com/2016/01/17/rozne-typy-chemtrails-a-ich-zdravotne-prejavy/ s podrobnejším popisom ako funguje tzv. mokrá maska, ktorá bola často spomínaná pri mnohých typoch chemtrails ako značne účinný prostriedok prvej ochrany.

—————————————————–

Mokrá maska: užitočné dočasné riešenie proti chemtrails

December 2008 –  chlorellová maska

Experimentoval som so spôsobmi ako sa chrániť pred príšernými efektmi, ktoré mi spôsobovali chemtrails. Chcem sa podeliť o túto priebežnú správu pre prípad, že by niekomu pomohla.

Stručne povedané, dospel som k názoru, že najnebezpečnejšia substancia v súčasných chemtrails je ortuť. Zároveň viem, že ortuť sa silne viaže na síru.

Čo som teda urobil.

Nalejem približne pohár vody do misky, pridám veľkú lyžicu pH Green Zone od firmy Nature’s Sunshine. Premiešam roztok a namočím vreckovku (washcloth) na pár sekúnd, jemne vyžmýkam s tým, aby časť roztoku na nej zostala.

Potom preložím vreckovku napoly a dám si ju cez nos a ústa a prikryjem ju maliarskym resporátorom (painters mask) aby mi držala na tvári (nakúpené cez Home Depot). Síra v ph Green Zone sa iónovo viaže na ortuť a výrazne znižuje chemtrailové symptómy, ktoré zažívam. Umožnilo mi to pokračovať v práci, keď by som za iných okolností musel prestať.

Skúšal som tiež použiť iba čistú vodu (bez Green Zone) a nebolo to ani zďaleka tak účinné.

Prečo používam ph Green Zone?

Pretože obsahuje síru vo forme chlorelly. Nemôžete používať čistú síru, pretože je nerozpustná vo vode. Vyskúšal som. Môžete skúsiť pridať vápnik do roztoku, ale zatiaľ som nezistil, či sa aj v tejto forme viaže na ortuť alebo nie. Budem pokračovať v hľadaní lacnejších riešení.

Práve sa mi minuli zásoby Green Zone a vyskúšal som použiť chlorellu od firmy Sun a zistil som, že účinkuje takmer rovnako dobre. Tabletky sa nerozpúšťajú vo vode, takže ich musím najprv rozmixovať, ale inak sa zdá, že mali v posledných dňoch rovnaký ochranný efekt.

Doporučil by som 15-20 tabliet na každý pohár vody. Skúšal som dnes 10 tabliet a roztok bol trochu slabý a ochrana bola citeľne menej účinná.

Úprimne dúfam, že to niekomu pomôže. Viem, že keď sprejujú, cítim sa bez masky hrozne a keď nesprejujú, začnem sa v relatívne krátkom čase cítiť dosť dobre. Bohužiaľ tu u nás sprejujú nepretržite, hoci minulý týždeň sa objavila niekoľkodňová prestávka. Teraz je už znovu všetko po starom a práškujú veľmi intenzívne a takmer nepretržite.

Jeden z najzvláštnejších symptómov je zvonenie v ušiach. Keď nás posprejujú (a ja to viem určiť, pretože moje sliznice v nose začnú príšerne páliť), začne mi v priebehu 3-5 minút zvoniť v ušiach. Keď sprejovanie skončí alebo keď si nasadím masku, zvonenie v ušiach v priebehu 2-4 hodín prestane.

Som presvedčený, že chemtrail v súčasnosti obsahujú ortuť. Pravdepodobne metylovanú ortuť, pretože tú je oveľa náročnejšie odhaliť a reaguje oveľa rýchlejšie s ľudským telom.  Čo ma samozrejme neprekvapuje, pretože ortuť bola pre strednú triedu jedom prvej voľby (vakcíny a amalgámové výplne) počas posledných 50 rokov.

Čoskoro napíšem viac.

Update 17.12.2008

Používam masku popísanú v tomto článku už nejakú dobu. Ohromne pomohla.

Zistil som, že použiť čistú vodu účinkuje skoro rovnako dobre ako používanie chlorelly. Tiež som zistil, že ak ponechám dostatok vody vo vreckovke, odstráni slanú kovovú chuť zo vzduchu. To značí že bol do určitej miery odfiltrovaný hliník. Keď začne vreckovka v priebehu 1-2 hodín vysychať, postupne prestáva byť účinná. V takom prípade ju dôkladne umyjem vodou a potom znovu použijem.

Tiež som používal trochu pepermintového oleja na látke. Je veľmi silný, dobre voní a zabíja baktérie.

Update 12.1.2009

Dnes sme boli hrozne zasiahnutí chemtrailami. Boli toho typu, ktorý spôsobuje mimoriadne silné pálenie dýchacích slizníc. Bolo to tak zlé, že maska s čistou vodou nepostačovala.

Urobil som teda znovu roztok chlorellovej vody a zistil som, že to zvýšilo účinnosť masky. Pálenie slizníc výrazne ustúpilo.

S touto novou informáciou si myslím, že maska s čistou vodou je dobrá a môže pomáhať, ale chlorellová maska je pravdepodobne lepšia.

Update 19.6.2009 – olejová maska

Dosiahol som veľký úspech pri zastavení ortuťových symptómov, keď sa objavuje slano-metalicky chutiaci chemtrails.

Používam dve zinkové tablety rozmiešané do dvoch pohárov vody. S týmto roztokom navlhčujem svoju látkovú masku.

Okrem toho je ďalší typ chemtrail, ktorý býva sprejovaný najčastejšie počas husto zamračenej oblohy alebo keď prší. Tento chemtrail (pre tých s citlivými nosmi) hrozne páli na slizniciach nosa. Klasická mokrá maska proti tomu príliš neúčinkuje.

Po tom, čo som pozoroval chemtrailové dúhové vzory a uvedomení si, že sa objavujú iba pri type “husto zamračená obloha”, napadlo ma, že vyzerajú ako založené na rope.

Keďže viem, že olej sa viaže na olej, vyskúšal som navlhčiť moju masku olivovým olejom.

A fungovalo to.

Takže teraz robím toto.

Najprv navlhčím masku do zinkovo-vodného roztoku a dôkladne vyžmýkam.

Potom ju dobre namočím do olivového oleja a znovu vyžmýkam, aby sa olej dostal skrz celú látku.

Toto je ten najefektívnejší spôsob ochrany aký som objavil proti ropným (krátkym, neperzistentným, dúhu produkujúcim) chemtrails.

Update 18.5.2013 – maska s čistou vodou

V poslednej dobe po väčšinu času používam masku s čistou vodou. Zdá sa, že účinkuje zo 75% tak dobre ako iné typy, ale nevyžaduje prakticky žiadnu prípravu a nezanecháva po sebe neporiadok.

Práve ju mám nasadenú, keď toto píšem.

Dúfam, že táto informácia vám pomôže udržať si zdravie a prežiť tento chemikáliový a aerosolový útok, ktorému teraz čelíme.

zdroj:
A Wet Mask: A Viable Short-Term Chemtrail Solution for Sufferers: Chlorella Mask
http://globalskywatch.com/chemtrails/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=91#Post91

————————————

Ďalšie spomínané lieky:

V pôvodnom článku https://diskuter.wordpress.com/2016/01/17/rozne-typy-chemtrails-a-ich-zdravotne-prejavy/ boli spomínané okrem mokrej masky rôzne ďalšie lieky, ktoré sú užitočné na zmiernenie príznakov. Podľa zloženia sa jedná o zmesi rôznych byliniek, hlavne s protizápalovými účinkami.

Nasledujúci zoznam je iba stručným výberom informácií z článku, neberte to ako doporučenie.

Proti bolestiam hlavy, letargii a úzkostiam:

– Feverfew (4 kapsle)   …proti bolesti hlavy

– Capsicum (2-3 kapsle)   …proti letargii a úzkostiam

Protizápalové, proti bolestiam kĺbov, svalov, srdca

– Oregano oil (1-2 gelové kapsle)  …proti bolestiam kĺbov

– IF-C      …protizápalové, proti bolesti srdca

– Relief Formula   ….protizápaplové, proti bolesti srdca

– APS-II   …protizápalové, zriedenie krvi

– Nerve Egith (6-8 kapslí) …protizápalové, pomáha proti bolestiam svalov a kĺbov

Rôzne antioxidačné a detoxikačné látky

– Magnesium citrate/malate (2-4 kapsle)   …proti zášklbom v svaloch (twitching muscles)

– Vitamin E, Vitamin C   …ochrana proti kyslíkovým radiálom vznikajúcim z otravy ortuťou.

– Algin   …znižuje mieru absorbcie ortute cez črevnú sliznicu, zlepšuje tak možnosť eliminácie ortute z tela.

zdroj: https://diskuter.wordpress.com/2016/01/17/rozne-typy-chemtrails-a-ich-zdravotne-prejavy/

neskrátený originál tu: http://globalskywatch.com/stories/my-chemtrail-story/chemtrail-information/chemtrail-types.html

————————————–

Dodatok:

Takto možno bude vyzerať blízka budúcnosť.

Ďalšie články z rubriky chemtrails:

https://diskuter.wordpress.com/category/chemtrails/

This entry was posted in Chemtrails. Bookmark the permalink.

2 Responses to Mokrá maska: užitočné dočasné riešenie proti chemtrails

  1. picus says:

    podla mna najlepsie ta ochrani chleba s maslom a medom ked si ho jebnes na hlavu ty kokot

    Like

  2. iam says:

    Ďakujem, že píšeš tieto články. Keď Ti niekto nadá do idiotov, to je pochvala! Čo chceš sa baviť s hluchými o hudbe? Počkajme, ešte chvíľu, keď budú zomierať Tí, ktorí dodnes nevidia chemtrails. Ej ale sa zobudia. Pozri sa sem nižšie, mám tu vynikajúce fotky chemtrails: http://www.biblik.sk/obrazky/
    Články o tom píšeme takisto:
    http://www.biblik.sk/news/globalne-zlociny/
    http://www.biblik.sk/news/aj-toto-je-dovod-preco-byvaju-ludia-chori/

    Like

Leave a Reply

